Doc plutitor în Guadalupe

Home « Turism « Porturi

Rezervații naturale, tradiții folclorice colorate, carnavaluri cu dansuri exotice și savori condimentate de-ți lasă gura apă... La ce ne-a dus cu gândul? La paradisul verde cu iz exotic: Guadalupe. Cunoscut și ca arhipelagul cu personalitate, Guadalupe este una dintre cele mai dorite locații de vacanță. Iar dacă pentru noi, iubitorii de vacanțe exotice, este doar o oază de relaxare, pentru transportatorii maritimi este o zonă cu un mare potențial de dezvoltare. Motiv pentru care autoritățile caraibiene au decis realizarea unui doc plutitor, menit să sporească transportul maritim și industria reviziitor portuare din inima caraibeană!

O stație de anodocare, lungă de 45 de metri, și-a făcut apariția pe apele din Guadalupe. La 11 iunie, International Marine Management (IMM), o companie specializată în revizii și reparații de lux a ambarcațiunilor, a lansat cu fast un doc plutitor de 45 de metri lungime, pe apele din Guadalupe! Docul plutitor urmează să fie operațional în mijlocul verii acesteia, sub supravegherea IMM.

Servicii de lux în inima Caraibeană

Noua construcție, situată în mod excepțional la doar 45 de mile de Insula Antigua (din estul Insulelor Caraibe) și 140 de kilometri de Insula Saint Martin (nord-estul Caraibelor, la 300 km de Puerto Roco), va oferi yachturilor, pe lângă un spațiu modern de andocare, revizii și reparații din cea mai bună calitate. Toate operațiunile vor fi gestionate de IMM, companie recunoscută pentru serviciile sale portuare de calitate în țări precum Caraibe și Franța (pe coastele din Marea Mediterană și Oceanul Atlantic).

IMM are o experiență largă privin reviziile pentru yachturi de dimensiuni între 92 şi 126 de metri iar, în ultimii ani, a adăugat în palmaresul său revizii și reparații admirabile și eficiente realizate pe yachturi de absolut toate dimensiunile.

Ce este un doc plutitor?

Un doc plutitor este una dintre cele mai folositoare construcții, care sar în ajutorul navelor transportatoare de mărfuri și nu numai. Construcția este folosită pentru ridicarea navelor deasupra apei, în vederea efectuării reviziilor și eventualelor reparații tehnice. Docul plutitor este format dintr-un ponton foarte mare, compartimentat strategic, sau din mai multe pontoane separate, legate între ele cu un material rigid.

Docul plutitor mai poate fi folosit în vederea transportării navelor de mare tonaj de la șantierele navale din interiorul țării, pe apele interne, pentru a putea fi puse pe linia de plutire în ape mai adânci, de aproxamtiv 5 - 10 metri. Apele de jurul docurilor plutitoare au aproximativ 1,5 - 2 metri adâncime, fâcând deplasarea individuală a navelor de tonaj foarte mare aproape imposibilă.

Autor: Gina Rotaru

Sursa foto: superyachttimes.com

Publicat in: iulie 2012
Inapoi la categoria «« Turism

Comentarii

Nu sunt comentarii

Adauga Comentariu

« Trebuie sa te loghezi pentru a posta un comentariu sau comentariul tau trebuie aprobat




Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului nauticamagazine

Advertisement