Nautica Magazine

 

Revista „Nautica Magazine”, membră a familiei de site-uri „Nautica”, beneficiind de un know-how și acționariat american, își propune să obțină rapid un loc de leader în mediul online de profil. De altfel, un mediu nu foarte generos reprezentat în România.

 

Format:
Cu o primă apariție online în aprilie 2012, revista este dedicată exclusiv internetului. Are un format de 80 de rubrici active și 100 de articole introduse lunar, cu postare zilnică. Site-ul conține, de asemenea, și rubrici de Anunțuri, Licitații, Magazin și Comunitate.

 

Menire: 
Gândită pe principiul „all in one” sau în termeni stricți „sistem informatic integrat”, revista își propune să ofere vizitatorului toate informațiile, produsele și serviciile necesare în domeniul alegerii, achiziției și utilizării ambarcațiunilor, în orice arie de interes.

De asemenea, Nautica Magazine dorește prezentarea celor mai importante personalități din domeniul nautic național și internațional, prin interviuri sau recenzii, și crearea unei comunități pasionate de domeniul naval. O comunitate care să reunească amatori de sailing și proprietari de ambarcațiuni cu experți pasionați de sport, pescuit și navomodelism, revista fiind deschisă și postărilor pe blogurile partenere.

Rostul revistei Nautica Magazine este acela de a deveni „Partenerul de navigație” al pasionaților și amatorilor, conform mottoului „My sailing companion”. Revista își propune o extindere rapidă și o prezentare permanentă atât pe șantierele navale și show-roomurile românești, cât și pe cele europene, americane sau australiene, încercând să pună în contact vizitatorii și potențialii clienți cu oferta de pe piața mondială de ambarcațiuni.

Echipa:
Conținutul revistei Nautica Magazine este realizat de un grup de ziariști români, specializați în domeniul nautic, care crează și postează articole cu conținut original în toate rubricile site-ului. Astfel, revista transmite zilnic informații de interes general și specific într-o formă directă și amicală, dar argumentată și bine documentată.

Audiența:
Pe principiul că „iubirea de apă, vânt și soare nu are vârstă”, revista se adresează unui public încadrat în categoria „Audiență generală”, cititorii având vârste cuprinse între 10 și 80 de ani.

Conținut:
Cele 80 de rubrici active acoperă, ca regulă generală, toate domeniile de interes Nautic: de la meteo, șantiere navale, dealeri, ambarcațiuni și diverse accesorii, la evenimente, regate, sporturi, pescuit, croaziere și navomodelism. Iar articolele prezintă atât informații din România, cât și din străinătate.

Din dorința de a oferi toate facilitățile existente pe piața navală unei comunități bine informate, revista pune la dispoziție servicii complete de colaborare și vânzare-cumpărare a unei arii largi de produse din domeniul naval, prin intermediul rubricilor: Anunțuri, Licitații, Magazin și Comunitate. Rubrici în cadrul cărora a fost integrat și un program trimestrial de concursuri cu premii și prezentarea produselor câștigătoare.

Dezvoltare:
La subcategoriile „Inedit”, aflate în cadrul fiecărei categorie activa din revistă, colectivul redacțional va prezenta subiecte „ieșite din comun”, cu scopul de a încuraja comunitatea de cititori să se integreze în cadrul echipei Nautica Magazine, împărtășind experiențele lor personale din lumea nautică. Motivul: dorința de a transforma această rubrică într-o adevărată „falangă de creștere” a revistei. O revistă care se vrea vie și aptă de dezvoltare în ceea ce comunitatea așteaptă de la „Nautica Magazine” .

Publicitate:
Din punct de vedere publicitar, revista oferă un pachet interesant pentru trimestrul al-IV-lea din 2012. Iar dacă te numeri deja printre parteneri, Nautica Magazine oferă pachete promoționale atractive, pentru menținerea unei colaborări corecte și de calitate, avantajoasă de ambele părți. Pentru mai multe detalii privind o posibilă colaborare ne puteți trimite mail la manager@nauticamagazine.ro

Vânt din pupa „Nautica Magazine” !