Bărci la comandă

Home « Producatori « Europa

Brandurile exclusiviste din întreaga lume adoptă o politică de mărire a portofoliului cu produse care până acum nu existau în stocurile lor. Astfel, ei încearcă să-și”răsfețe” publicul prin asocierea brandului cu un alt produs de lux. Mercedes, Gucci și Lamborghini sunt doar trei companii care au ales să investească într-un hobby dedicat oamenilor bogați: ambarcatiunile.

Black Series Marauder powered by Mercedes

Miami International Boat Show ne-a obișnuit cu lansări spectaculoase în materie de ambarcațiuni de lux, iar ediția 2012 nu a făcut excepție. Chiar dacă nu am reușit să fim la fața locului am aflat pentru dumneavoastră că, la standul Cigarette Racing, Mercedes a prezentat ultima sa ”jucărie”: barca de viteză Black Series Marauder. Vă putem spune că în timp ce fiecare brand își promovează cel mai nou și luxos produs, Mercedes-Benz C63 AMG Black Series și “Black Series” Marauder reprezintă următorul nivel în excelență. Modelul păstrează liniile mașinii C63 AMG Black Series, lansată încă din 2011.

MERName

Mașina este cea mai puternică din clasa C a tuturor timpurilor, cu un motor V8 de 510 CP, care poate ajunge în 4.2 secunde la 283.24 km/h. În comparație cu mașina, sub ”capota” bărcii sunt două motoare Mercury de 1.350 CP. Știm deja că toate piesele sunt din aluminiu și păstrează cromatica mașinii, iar interiorul este capișonat cu Alcantara, cel mai scump brand de textile din lume. Totodată, constructorul susține că toate cele peste o sută de detalii aluminizate măresc rezistența la coroziune. Barca folosește combustibil obișnuit, ceea ce o tranformă într-un adevărat must have pentru iubitorii de bărci.

Aquariva by Gucci

Ce se întâmplă atunci când două icon-brands italiene bat palma pentru ca publicul să beneficieze de „La Dolce Vita”? Gucci, brandul de îmbrăcăminte italiană de lux si Riva, una dintre cele mai cunoscute companii producătoare de yachturi din lume au adus Aquariva by Gucci. Barca a fost creată de Frida Giannini, Creative Director Gucci, pentru aniversarea de 90 de ani a companiei de textile. Asocierea celor două branduri a pornit de la asemănările dintre cele două companii italiene, fiecare cu o tradiție în excelența pentru design, elementul care le-a adus notoritate la nivel mondial.

 

GUCCIGUCCI2

Coca din fibră de sticlă este vopsită în albul glossy Gucci, iar carlinga și punțile sunt finisate cu lemn de mahon. Interiorul este tapițat cu textile waterproof Gucci, care se disting prin logo și prin grafica specifică Gucci, liniile roșii și verzi. Aquariva by Gucci dispune de 380 CP, iar prețul începe de la 590.000 de euro. O astfel de barcă care poartă semnătura casei de modă italiene trebuie neapărat accesorizată cu o colecție de modă specială. Astfel, Gianni a creat Riva by Gucci, o linie vestimentară nautică pentru femei și bărbați, inclusiv cu genți și încălțăminte.

Lamborghini poweryacht concept by Mauro Lecchi

Nu doar Mercedes a pus în aplicare modelul din ultimii ani al producătorilor de mașini de lux care au scos și ediții de apă: bărci de viteză, yachturi sau ambarcațiuni cu vele. După o analiză a pieței, si Lamborghini a decis că este timpul să se impună și pe apă, astfel încât a ales un student la Scuola Politecnica di Design din Italia să transfere excelența cu care Lamborghini ne-a obișnuit pe șosele, în apă. S-a născut, astfel, Lamborghini poweryacht, creația lui Mauro Lecchi.

Lamburghini2Lamburghini1

Pentru design, Lecchi a împrumutat elemente de styling de la Countach, Gallardo și Reventon, modelele Lamborghini deja consacrate pe piață și le-a adaptat astfel încât motoryacht-ul să măsoare 15 metri lungime și 4 metri lățime, dar în același timp să păstreze liniile specifice Lamborghini. Ambarcațiunea are doua motoare diesel de 700 CP Volvo Penta IPS 900 care îi oferă calificativul grad ridicat de încredere. Designul din interior continuă linia futuristă aflată în exterior, oferind un lounge extrem de primitor. Chiar dacă am vrea nu vă putem spune însă preţul. Totul este...la comandă. Şi asta pentru că fiecare detaliu contează şi ... costă.

Sursa foto: freshnessmag.com / luxist.com /autoblog.com

Autor: Oana Vasiliu

 

Publicat in: martie 2012
Etichete pentru acest articol: gucci, lamborghini, mercedes
Inapoi la categoria «« Producatori

Comentarii

Nu sunt comentarii

Adauga Comentariu

« Trebuie sa te loghezi pentru a posta un comentariu sau comentariul tau trebuie aprobat




Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului nauticamagazine

Advertisement