Șantierul Naval Damen Galați se pune pe profit!

Home « Info « Porturi

Iese soarele pentru șantierul Naval Damen Galați! Pentru al doilea an consecutiv, cifra de afaceri a șantierului naval iese pe plus! O revenire în forță pe piața națională și internațională, ce ar putea ridica economia României în ochii investitorilor, prin credibilitate. După o cădere financiară dezastruasă, fiind la un pas de faliment, iată că șantierul Naval Damen Galați se ridică. Și încă cum! Cu o forță admirabilă! Contracte noi, tehnologii noi și o cifră de afaceri de afaceri egală cu cea din 2007, deși numărul de angajați s-a înjumătățit în decursul acestor 4 ani! Cu toate acestea, față de anii 2007, 2008 și 2009 firma a crescut cu peste 60% în profit! Semn că investițiile încep să apară, șantierul putând astfel să-și reîntregească echipa de muncitori!

Iar asta înseamnă prosperitate! Cu cât echipa este mai mare, cu atât forța de muncă crește, asemenea profitului. Iar managerii știu cel mai bine! Astfel că, Șantierul Naval Damen Galați deține acum unele dintre cele mai eficiente tehnologii constructoare de ambarcațiuni de mare tonaj, dar și spații de remorchere, terminale și pontoane care se laudă cu cele mai utile și noi facilități de pe piața navală!

Specializare de top mondial

Cine nu a auzit măcar o dată de Șantierul Naval Galați? Îl știm din copilărie, marea majoritate din discuțiile bunicilor noștri. A fost înființat în anul 1897 și este recunoscut pentru calitatea capodoperelor navale construite aici. Este specializat în construcția șlepuri fluviale, remorchere fluviale și maritime, motonave, cargouri maritime, mineraliere, vrachiere, nave colectoare frigorifice pentru pescuit, barje, drăgi, platforme marine etc. Pentru a căpăta o asemenea recunoaștere, Șantierul Naval Damen Galați a avut grijăsă ofere, în mod constant, cele mai la îndemână facilități. Și, când spun asta, ne referim la linii de producție specializate pe fiecare domeniu în parte. Spre exemplu:

Linia 1 de producție - se construiesc ambarcațiuni de până la 10.000 tdw, precum alimentator de containere, Petroliere (substanțe chimice sau uleiuri), pontoane, barje, Combi-cargouri și transportatoare Ro-Ro.

Linia 1a de producție - este destinată construcțiilor de ambarcațiuni de până la 26.000 tdw, cu lansare lateral: Stivuitoare de ancorare, nave de aprovizionare off-shore, navele Paza de coasta, nave de patrulare / navele Marinei Militare, alimentatoare Combi-cargouri/Alimentatoare container, feriboat Ro-Ro, drage și barje.

Linia de producție Dry Dock – construcții nave grele precum macarale, nave de flota militară și conducte în vederea syabilirii de barje pentru a șlepuri.

Linia de producție pentru remorchere și ambarcațiuni de serviciua fost creată pentru a se putea construi remorchere ASD variind de la 2208, 2810 și 3212. De asemenea, aici se construiesc remorcherele Stan, de la 1606, 2909 și 3509, 4011 și 4511.

Facilități portuare sigure

Portul oferă acțiuni precum remorcări și deplasări în siguranță cu ambarcațiuni precum Remorchere ATD, VTD, ASD sau remorcherul Stan, precum și serviciile portuare cu ambarcațiuni renumite: Cat Multi, Shoalbuster și Tender Stan. Gama Damen de ambarcațiuni de securitate și de nave de patrulare oferă un comportament, viteză și fiabilitate de neegalat.

Damen construiește ambarcațiuni perfect adaptate și combustibil economice pentru transport public, dar și nave de marfă de la produse petroliere până la remorchere grele. Un șantier naval cu tradiție și istorie românească, care, după o prăbușire, iată că dă semne de ridicare economică și de imagine, dând o speranță majoră României din punct de vedere a investitorilor mondiali.

Gina Rotaru

Publicat in: octombrie 2012
Inapoi la categoria «« Info

Comentarii

Nu sunt comentarii

Adauga Comentariu

« Trebuie sa te loghezi pentru a posta un comentariu sau comentariul tau trebuie aprobat




Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului nauticamagazine

Advertisement